دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

image

دروازه بان تیم فوتبال فلامینگو متهم است که بعد از اطلاع از باردار بودن دختری که با وی رابطه داشته، او را با کمک دوستانش ربوده و بعد از کشتن وی، جسدش را قطعه قطعه کرده و به خورد سگ ها داده است.

به گزارش حوادث دات نت شبكه خبر نوشت: برونو فرناندز د سوزا، دروازه بان تیم فوتبال فلامینگو و یکی از امیدهای تیم ملی برزیل به اتهام آدم ربایی و شکنجه به چهار و نیم سال زندان محکوم شد. دادستان ریودوژانیرو اعلام کرد که این حکم تنها برای دو اتهام دسوزا صادر شده و دادگاه دیگری نیز برای رسیدگی به اتهام قتل تشکیل خواهد شد.

وی بعد از حضور شش ساعته در دادگاه گفت: «دسوزا این بار به اتهام آدم ربایی و شکنجه محاکمه شد، اما درباره اتهام قتل، هشت نفر دیگر با او همکاری کرده اند که نیازمند رسیدگی بیشتر است.»

این بازیکن 27 ساله که از او به عنوان پسر طلایی فوتبال ریودوژانیرو نام برده می شد و انتقال وی از سانتوس به فلامینگو، گرانترین خرید فلامینگو به شمار می رفت، متهم است که بعد از اطلاع از باردار بودن دختری که با وی رابطه داشته، او را با کمک دوستانش ربوده و بعد از کشتن وی، جسدش را قطعه قطعه کرده و به خورد سگ ها داده است.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس در گزارشی از این جنایت نوشت: دسوزای 27 ساله و الیزا سامادیو ، مدل 25 ساله در یک مهمانی شبانه با هم آشنا شده و نامزد می شوند، اما دسوزا پس از این که متوجه می شود الیزا باردار است به شدت عصبانی شده و با او قطع رابطه می کند.

الیزا نیز بعد از تولد بچه، مدارک آزمایش دن.ان.ای را به دسوزا نشان می دهد و همین امر باعث می شود که این بازیکن، شهرت و اعتبار خود را در خطر ببیند. به همین دلیل با همدستی چند نفر از دوستان و بستگانش اقدام به ربودن الیزا و قتل او می کند.

دادستان ریو معتقد است: «وقتی به یک بازیکن جوان، بیش از حد بها داده می شود و جامعه از او یک بت می سازد، عجیب نیست که این فرد برای جلوگیری از نابودی این وضعیت دست به هر کاری بزند.»

ادسون موریرا، افسر ارشد این پرونده نیز نظر مشابهی دارد و در مصاحبه با ساندی اکسپرس گفت: «وقتی بت شدن بی حساب یک انسان را می بینیم، باید شاهد هیولا شدن او نیز باشیم.»

وی افزود: «من حاضرم در هر دادگاهی شهادت دهم که این دختر قربانی فردی شده که تلاش می کرد به هر قیمتی که شده شهرت و محبوبیت خود را حفظ کند.»

با این حال این کاراگاه کهنه کار افزود: «دختری که مشتاقانه پسری را می پذیرد که تنها چند ساعت او را دیده اشتباه بزرگی مرتکب می شود و خطای بعدی او این است که به جای مراجعه به اشخاص مربوطه و پیگیری ماجرا از راه درست، خودش اقدام می کند و با نشان دادن مدارک آزمایش دی.ان.ای به دسوزا، در حقیقت حکم مرگ خود را امضا می کند.»

پسرعموی دسوزا که یکی از همدستان این جنایت است در اعترافاتش گفته است: «وقتی بچه به دنیا آمد، برونو تصمیم گرفت به همه بگوید که او بچه یکی از بستگان فقیرش است که او به فرزندی قبول کرده است.»

وی افزود: «ما او را ازمقابل هتل ریو سوار اتومبیل کردیم و به مزرعه ای در بلوهوریزونته بردیم. در آنجا برونو او را کتک زد و برای این که داد و فریادش شنیده نشود، صدای موزیک را بلند کرده بود.»

این جنایتکار اضافه کرد: «من تا آن لحظه نمی دانستم که برونو قصد دارد الیزا را بکشد. ولی وقتی الیزا ازو خواست که کتکش نزند، به او گفت دیگر نیازی نیست درد را تحمل کنی، چون به زودی خواهی مرد. بعد از کشتنش هم، جسد را قطعه قطعه کرد و مقابل سگ ها انداخت ولی چند ساعت بعد برگشت و او را همانجا دفن کرد.»

همبندان دسوزا در زندان می گویند که او به هیچ وجه از کاری که کرده پشیمان نیست و تنها از این ناراحت است که جام جهانی 2014 را از دست می دهد!


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی